Blogia
En el río pasan ahogados todos los espejos del pasado

Los tópicos sobre el gallego

Los tópicos sobre el gallego

Echando un vistazo al blog de Mónica, vi un artículo muy interesante sobre Suso Fernández Acevedo, que en su blog explica muy bien cinco de los grandes tópicos que salen a relucir al tratar la problemática del gallego. La verdad es que me pareció tan aleccionador que los copié en este enlace. Os recomiendo que los leáis: a mí me sorprendió especialmente el de la normativa, ya que solía pensar (en mi ignorancia supina) que el gallego había cambiado demasiadas veces sus normas, y al leer esto me di cuenta de que muchas veces construimos opiniones sobre intuiciones, desconociendo la realidad. Muy interesante

1 comentario

Suso -

Graciñas pola túa valoración dos meus "tópicos". A verdade é que a cousa empezou medio de coña, como explico no comezo, pero a este paso vou ter que facer máis copias e tiralas desde un avión, que os tópicos seguen oíndose un día si e outro tamén.
Ata me andan tentando para que aumente a lista, e igual o fago.
Se cadra tamén che interesa esta serie, aínda que as valoracións son máis subxectivas:
http://eltoupoquefuza.blogspot.com/2008/09/cfv-poltica-lingstica-unha-visin.html

(Se non funciona o enlace, vaite no meu blog ó 3 de setembro de 2008).
Saúdos
Suso