Facebook Twitter Google +1     Admin

Copago en los comedores, política en el Portal educativo...

20130418131610-aaacopago.jpg

Este es un ejemplo más de cómo la Consellería de Educación manipula la opinión pública y hace propaganda sirviéndose del Portal educativo.

La noticia dice lo siguiente:

"A Consellería lamenta que a emenda á totalidade formulada no Consello Escolar teña furtado a posibilidade dun debate artigo a artigo que enriquecera a proposta do texto do decreto que someteu a este órgano consultivo "

¿Ellos se atreven a hablar de hurtos? ¿Tienen el valor de decir nada cuando fueron ellos quienes han suprimido toda posibilidad de debate a base de imponer, decretar, ordenar y legislar sin tener en cuenta la opinión de los demás?

Luego, continúa el texto:

"A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria amosou hoxe a súa vontade negociadora ao incorporar ao texto do decreto de comedores escolares varias suxestións do sindicato ANPE, da Xunta Autonómica de Directores e do Comité Intercentros. Ademais, o departamento educativo da Xunta de Galicia lamenta a negativa do resto dos sindicatos a enriquecer o decreto, tanto ao abandonar o venres pasado a mesa sectorial, como hoxe no pleno do Consello Escolar. Neste sentido é necesario recordar que este último órgano consultivo non pode nin debe ser un lugar para a confrontación política, tal e como pretenden as organizacións que só o utilizan para atacar calquera das iniciativas postas en marcha pola Consellería. O departamento de Cultura e Educación considera ademais que a emenda á totalidade formulada no Consello Escolar furtou a posibilidade dun debate artigo a artigo o que, sen dúbida, tería enriquecido a proposta do texto do decreto que someteu a este órgano consultivo"

Eso de "varias suxestións" no creo que sea muy convincente, del mismo modo que no se puede hablar de "enriquecer" un "decreto", cuando es algo impuesto desde arriba, contando con una mayoría absoluta debida únicamente a un pésimo sistema electoral, y en un momento de descontento generalizado que propicia el absentismo electoral.

Por otra parte, creo que no se puede ser más cínico: "este último órgano consultivo non pode nin debe ser un lugar para a confrontación política"... A ver, que yo me entere: o soy un completo botarate o precisamente se está utilizando como instrumento político un Portal educativo que no debería atender más que a los intereses generales de la comunidad educativa. Y lo que es peor: ¿¿llevar la contraria es lo mismo que mostrar ánimo de confrontación política?? Si aún van a tener algo de lo que quejarse, cuando son ellos los que mandan y ordenan, legislan sin ír otras voces, y pretenden que a todo se les diga que sí. No se puede enriquecer algo con lo que se está en total desacuerdo. No se puede "matizar" una ley que no es justa, que deja fuera de una cobertura tan importante a tantas personas necesitadas. Eso no es de recibo.

Pero es que aún hay más:

"A vontade negociadora da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria en todos os posibles foros de debate supón sempre a aceptación de propostas construtivas. Así, da reunión coa Xunta Autonómica de Directores incluíuse unha nova categoría de comedor escolar. Da negociación co único sindicato que se dispuxo a debater o texto a pasada semana na mesa sectorial do ensino non universitario, incorporáronse referencias á formación do profesorado e do persoal en materia de comedores; unha referencia ao deseño de menús saudables e nutricionalmente equilibrados; e a proposta do sindicato de rebaixar o prezo do menú para os profesores non colaboradores de 5,55 a 4,50 euros, que é o prezo público máximo recollido para as familias, no texto da norma. Finalmente, e como consecuencia da reunión de hoxe mesmo do Comité Intercentros incorporouse a posibilidade de que coman gratuitamente os educadores e auxiliares que presten atención aos alumnos dos centros de educación especial."

¿¿Seguimos siendo tratados como cabezas-huecas o queé?? ¿Qué "vontade negociadora" cabe esperar de quien desvía fondos públicos para la privada, de quién sustituye el sistema de comedores por el de catering, de quien privatiza sistemáticamente todo lo que le cae en las manos? No podemos esperar de las gallinas que vean con buenos ojos cómo los lobos que están a su cargo las destripan poco a poco, a pesar de que les den facilidades o maticen el sistema de exterminio. No es aceptable. Un esguince no se cura con tiritas, aunque algunos quieran hacérnoslo creer.

"Contrariamente ao carácter propio dun órgano consultivo como é o Consello Escolar, varios membros deste órgano rexeitaron o texto na súa totalidade propoñendo a súa devolución á administración. A Consellería sorpréndese do cambio de opinión dalgúns sindicatos. Así, por exemplo, na reunión de 27 de xuño de 2006, onde se debateu o proxecto de decreto de comedores escolares que agora se pretende substituír, FETE-UGT manifestou que as familias con poder adquisitivo pagaran cota, mentres que na actual situación formula a oposición a un decreto que se basea na capacidade económica dos usuarios."

¿¿"Contrariamente"?? ¿Pero si es un órgano consultivo, que es lo mismo que decir que no le van a hacer ni puto caso a no ser que respalden sus decisiones, no pueden dar su opinión? ¿Rechazar el texto totalmente también es dar la opinión o no? ¿O acaso esperabais un "me abstengo" que os deje la vía libre para pisotear y decir que contáis con el apoyo de? ¿Dónde está lo de que prohibís llevar a los niños la comida en tuppers? ¿De eso no decís nada?

"A Consellería continuará coa tramitación do decreto, someténdoo ao trámite de información pública e incorporando as achegas que sexan realistas e posibilistas. Cómpre salientar que o proxecto de decreto está aínda pendente de informes sectoriais como os da Dirección Xeral de Orzamentos e da Secretaría Xeral de Igualdade e que será sometido a un último órgano consultivo de carácter técnico xurídico, o Consello Consultivo."

Y seguimos con los putos eufemismos pepperos: "realistas" y "posibilistas", o lo que es lo mismo, ceder a vuestra presión para quedar bien. Hagáis lo que hagáis, creéis que ganáis. Craso error. Decís "realistas" pero queréis decir "restrictivas", decís "posibilistas" pero queréis decir "privatizadas" o "co-pagadas". Sois un cáncer en plena democracia, si no os paramos acabaréis con todo lo público.

Pero la traca final es lo mejor:

"Un sistema máis xusto para ampliar o número de usuarios

O novo sistema de prezos públicos para os comedores xestionados pola Consellería Cultura, Educación e Ordenación Universitaria permitirá que o 70% dos usuarios teñan o servizo gratuíto ou pagando 1 euro por menú. De feito, as familias que conten cunha renda anual per cápita igual ou inferior a 7.000 euros, gozarán da gratuidade total. Así, este sistema é máis xusto e solidario e ademais corrixe o copago instaurado polo Bipartito, que non era xusto para as familias que menos ingresos teñen. Ademais, esta medida permitirá incrementar a rede de comedores xestionados pola Consellería.

Cómpre salientar, finalmente, o importante esforzo económico realizado pola Xunta de Galicia para, en dúas lexislaturas, incrementar en máis de 18.000 o número de prazas gratuítas nos comedores escolares que xestiona, das que 11.000 serán gratuítas e en outras 2.000 só haberá que pagar un euro por menú. Desde  2007 o orzamento destinado a este servizo incrementouse de 14 a 27,8 millóns de euros."

A ver, ahora nos vienen con los datos ambiguos: el 70 por cien de los usuarios tendrán un servicio gratuíto O pagarán un euro por menú. Una de las dos opciones, pero no las dos simultáneamente. Me encantaría que se describiera con exactitud de qué porcentaje hablamos cuando hablamos de gratuidad total y de qué porcentaje cuando hablamos de pagar 1 euro por menú. Recordemos que el euro por menú supone 20 euros mensuales por niño, o lo que es lo mismo, 200 euros anuales. Eso no es gratuidad. Eso es un robo.

Y lo de buscar el tejado ajeno para lanzar pelotas fuera es tan típico del PP que ni me paro en ello. 

Necesitamos un cambio, y lo necesitamos ya. Esto apesta.

18/04/2013 13:14 davidov3 #. TramPPas de la Xunta

Comentarios » Ir a formulario

No hay comentarios

Añadir un comentario



No será mostrado.





Blog creado con Blogia. Esta web utiliza cookies para adaptarse a tus preferencias y analítica web.
Blogia apoya a la Fundación Josep Carreras.

Contrato Coloriuris