Blogia
En el río pasan ahogados todos los espejos del pasado

¿El nido se quedó pequeño? No, pero no mezcles lobos con corderos

¿El nido se quedó pequeño? No, pero no mezcles lobos con corderos

A veces estas cosas pasan: creces formando parte de un proyecto musical que tiene sentido, que te motiva, que te hace sentir un miembro querido de un todo orgánico que funciona, y de repente todo cambia. Pasas a ser la voz que estorba porque dice que debajo de la alfombra hay mierda, que hay facturas de la luz sin pagar, que hace tiempo que no progresamos, que estás harto de repetir siempre lo mismo, que tu tiempo vale mucho más que cualquier pincho de empanada con el que quieran distraer a los músicos mientras ellos se llenan los bolsillos a dos manos.

Y ahí la baraja se rompe.

Porque nadie quiere sentir el calor del foco en los ojos, nadie quiere que corrijan sus decisiones, nadie quiere exponerse.

Pero hay que hacerlo.

Todos nos exponemos. Aquí o follamos todos o tiramos la puta al río.

A veces ocurre que quien lleva la batuta se acomoda en lo "bueno conocido" y deja de atender las necesidades de sus vástagos más adelantados.

Porque la base de la pirámide se ensancha, y para los de abajo ya tenemos el trabajo hecho. Y es más cómodo contentar a cien con más de lo mismo que romperse los cuernos buscando alicientes para cuatro o cinco que, además, ya tienen edad para replicar. Y cómo jode que nos repliquen, no?

Pero una pirámide sin pico no es una pirámide.

Es un árbol que deja de tener raíces porque la avaricia es insaciable.

La receta es fácil: deslumbra a los padres con un par de conciertos donde se vea la calidad que cualquiera desearía para sus hijos. 

Luego busca un par de coartadas para dar conciertos donde se puedan interpretar obras mucho más sencillas, y ahí metes a los renacuajos. Hecho. Atril con atril. El que lleva años rompiéndose los dedos y el que cree que aquello puede ser divertido. Y lo es. Y quizá éste acabe rompiéndose los dedos con el paso de los años. Pero no podemos burlarnos de la inteligencia de aquél.

Porque cuando olvidamos de dónde venimos no sabemos adónde vamos.

El dinero es solo dinero. Pero un proyecto musical familiar, que crece con sus componentes, debe seguir alimentándolos a todos. Porque si dejamos de lado a la abuela cuando da problemas tenemos menos problemas, pero perdemos a nuestra abuela.

¿Es eso lo que queremos?

Un buen maestro aspira a enseñar todo lo que sabe para que sus alumnos lo superen. A veces hay alumnos que logran este objetivo cuando aún siguen siendo alumnos de sus maestros. Olé por ellos, y por sus maestros, que lo hicieron bien, pero seamos humildes. Un proyecto necesita un cabecilla que tire adelante del grupo, no un lastre que desoiga lo que le digan.

A un antiguo alumno mío le acaba de ocurrir: le han echado de su banda de gaitas de toda la vida. Lógicamente, la sensación de vacío y la nostalgia que deben estar acosándolo estos días deben de ser angustiosas, pero yo le digo: ánimo, Daniel, a mí con tu edad me ocurrió lo mismo en una orquesta de cuerda, y aunque no me echaron (sino que nos fuimos, unos cuantos por cierto) las motivaciones fueron idénticas. Falta de estímulos musicales, cambio unilateral de objetivos, maniobras superclifragilísticoespialidosas con los euros, mentirijillas por doquier, y muchos muchos muchos niños y papás que convirtieron en pocos meses una orquesta en una guardería.

No te desanimes, piensa en lo que ganas yéndote, y ya se darán cuenta de lo que perdieron, porque te han perdido para siempre. De un abandono uno nunca saleairoso.

Tú sigue siendo así de auténtico, serio, noble, formal, educado, musical y verdadero. Esa es tu reputación, tu hoja de presentación, y lo único que cualquiera que se te acerque va a ver en ti. Porque eres un crack, y quien te ha conocido lo sabe.

Copio y pego aquí tu post del facebook para que quien quiera leerlo e informarse pueda escuchar (bueno, leer) tus palabras. ÁNIMO!!! 

 

"ONTE BOTÁRONME DA BANDA DE GAITAS DE VERÍN. Poñoio en grande porque é un día importante. Logo de máis de 13 anos tocando a gaita, máis de 4800 días da miña vida, mais de 260 actuacións con esta banda e de desvivirme por ela, onte o meu exdirector, parte positiva do día, decidíu dicirme que non quería que volvese a unha actuación. 

Así vou poñer unhas palabras adicadas a quen gaste uns minutiños da súa vida en ler sobre a miña (visto así non é moi suxerente máis a historia é ben divertida). 
Digovos que se decides que eu son coma son pola banda de verín é certo. Miña vida e meu mundo xira arredor disto todo e xiraba, ata hai uns anos arredor do que "ERA" a banda e non esto que hai agora.

E por que deciden prescindir de min?

Simple. Porque se eres un estorbo bótante. Que si, que chegar a dirixir unha banda, ver que os teus alumnos poden ter mais idea ca ti ten que joder. Eu acabo de empezar agora nunha e si chego o primeiro día e a metade dos meus alumnos tocan mellor ca min dimito. E deixo constancia aquí e agora mesmo que se algún día os meus alumnos se atopan nunha discordancia comigo e levan a razón eu automaticamente deixo o posto encantado.

A raíz de que ven isto?

Levo preto dun ano sen poder ir a una actuación, sen punteiro do concello (si si, aquí de feito chegaron a pedirme que eu me buscara un punteiro para poder ir tocarlle a o Concello/Banda), sen o traxe desde o 16 de agosto ata o 23 de decembro porque nolo pediron e ata decembro ninguen mo devolveu. Levo un ano pedindo que me metan nun grupo de whatsapp da banda para enterarme das actuaciaóns. E por casualidade as que podría ir non me avisan e as que non si. E onte logo de esconder a pelota tanto tempo botoulle huevos e díxome que non me quería na banda. Un aplauso.

Que mais problemas hai?

Para os pais de moitos menos da banda son un auténtico fillo de puta. Perdón. FILLO DE PUTA. Desde que decidimos dende un sector pedir o cambio na dirección correuse unha bola. Nós, os malos, pasamos de desvivirnos pola banda a non ser ninguén para os que ai toman decisións, para pais e incluso compañeiros. E eu a vós, pais dos menos dígovos: Inda é hoxe o día en que os meus pais se deixan a pel en que eu siga nesto. Que eu son FILLO coma os vosos e eles son PAIS coma vos. Abride os ollos, porque é inda hoxe o día dende hai tanto tempo que isto comezou no que nin o primeiro pai da banda me preguntou: "Oe, por que estades en contra?" Pero tranquilos, parece que as fronteras están en Verin, pero vosos fillos crecerán, madurarán e entenderannos. Coido que incluso algún xa Vai entendendonos agora. E ese día eu terei tristura pola formación que se lle ofrece e a que puideron ter.

Que mais se pode dicir?

Sabendo ben que podo por nomes:
Paco Boo Pérez e Emilio Rodríguez Prieto: Saliron da banda por problemas con profesor. Cando llo comunicaron ao concello pasaron deles. Calquera que os coñeza saben ben o que tocan e como personas como son.
Podese dicir tamén que das personas que había na banda cando entrou a nova dirección a xestionar quedan os valientes. Alvaro Isaac Rúa MansoJose Rojas Lozano e os que se saben calar porque son mais educados que os que os mandan. Os poucos, o fin.

Puidechelo facer ben, pero desfixeches a banda de primeira que tiñamos.

ANUNCIO:

Quérovos dar a "NOVA" de que a día de hoxe hai 20 personas en Verin que reclamaban constantemente un sitio no que tocar así que, logo de bastante traballo confírmovos que recientemente creamos unha asociación cultural pola zona que actualmente leva 5 meses centrando a súa actividade na formación dunha banda de gaitas nova, futura escola e organización de eventos dw interese. A dirección esta a cargo de Alvaro e mais eu no sector de gaitas e de Jose Antonio Alvarez a cargo da percusión. Esperade novas agora pero a presentación da banda será con moita probabilidade o 13 de Xuño en Monterrei. Deixoclaro ante todo que a intención non é competitiva ca outra banda porque eu teño vergoña inda que coido que non vaia ser moi recíproca a situación.

E finalmente, pídovos algo de difusión con visto. E a partir de agora eu vou demostrar con feitos. Estou preparado para ensinarvos tanto con esta banda coma con Manzaneda que equivocada anda a xente. Que eu son o peor de moitos coa gaita igual, pero son persona e iso debería valer neste mundo. Non é así.

Un saúdo, e millóns de grazas por gastar o voso tempo en ler isto. 
Que comece a función" (DANIEL GARCÍA RODRÍGUEZ)

0 comentarios