Facebook Twitter Google +1     Admin

Se muestran los artículos pertenecientes a Enero de 2019.

AUDICIONES PARA LA 2ª EVALUACIÓN PARA MIS ALUMNOS DE LPM (1º BACH)

Años 70

- "Mediterráneo" (J. M. Serrat)

- "Un ramito de viletas" (Cecilia)

- "Gavilán o paloma" (Pablo Abraira)

- "Himno a la alegría" (Miguel Ríos)

- "Una, dos y tres" (Patxi Andión)

- "Rock and roll en la plaza del pueblo" (Tequila)

- "Un rayo de sol" (Los diablos)

- "Eva María" (Fórmula V)

- "Eres tú" (Mocedades)

- "Algo de mí" (Camilo Sesto)

- "Sólo pienso en ti" (Víctor Manuel)

- "Un beso y una flor" (Nino Bravo)

- "Por qué te vas" (Jeanette)

- "Por el amor de una mujer" (Danny Daniel)

- "Entre dos aguas" (Paco de Lucía)

- "Recuerdos de una noche" (Triana)

- "Te estoy amando locamente" (Las Grecas)

Años 80

- "Bienvenidos" (Miguel Ríos)

- "La puerta de Alcalá" (Víctor Manuel y Ana Belén)

- "Devuélveme a mi chica" (Hombres G)

- "María la portuguesa" (Carlos Cano)

- "Calle melancolía" (Joaquín Sabina)

- "Cien gaviotas" (Duncan Dhu)

- "Déjame" (Los secretos)

- "Las hermanas sisters" (La trinca)

- "Amante bandido" (Miguel Bosé)

- "Háblame de ti" (Los Pecos)

- "Maneras de vivir" (Leño)

- "Los rockeros van al infierno" (Barón rojo)

- "Pongamos que hablo de Madrid" (Antonio Flores)

- "A quién le importa" (Alaska y Dinarama)

- "La chica de ayer" (Nacha Pop)

- "Escuela de calor" (Radio futura)

- "Malos tiempos para la lírica" (Golpes bajos)

- "Entre dos tierras" (Héroes del silencio)

- "¡Salta!" (Tequila)

11/01/2019 10:54 davidov3 #. Música No hay comentarios. Comentar.

Trabajos para la 2ª evaluación para mis alumnos de LPM 1º BACH

Partes de cada traballo

a) Música e medios de comunicación. Aquí haberá que analizar o papel da música nun medio, atendendo a un tipo de contido. Serán necesarios TRES exemplos diferentes que apoien a tese do alumno.

b) Música e publicidade. Aquí haberá que reflexionar sobre o papel da publicidade na nosa vida, e moi especialmente sobre o papel da música na publicidade, atendendo a un tipo de anuncio (que variará segundo o destinatario, ou o tipo de produto). Son necesarios CINCO exemplos diferentes.

c) Música e videoxogos. Aquí analizaremos o papel da música no tipo de videoxogo asignado, e serán necesarios CATRO exemplos diferentes, ademais de información que encadre o tema.

d) Música e cinema. Aquí veremos o papel da música na gran pantalla, e teremos que buscar información que encadre o tema e un mínimo de CINCO exemplos.

Estrutura do traballo e plantilla de corrección

O traballo terá esta estrutura:

0.- Índice

1.- Introdución (respondendo a tres preguntas: que fago? como? para que?)

2.- Desenvolvemento

2.1.- Música e imaxe: unha reflexión sobre as relacións entre música e imaxe.

2.2.- Teoría: dous apartados de información sobre os dous temas do traballo.

2.3.- Práctica: todos os exemplos ordenados e sistematizados, coa tese que un quere defender.

3.- Conclusións

4.- Bibliografía e enlaces

A plantilla de corrección é esta:

Presentación 1/10

Opinión 1/10

Bibliografía 1/10

Información 1,5/10

Práctica 3,5/10

Formato 2/10

Lembrade que por cada apartado incompleto se lle restará 0,5/10 ó formato, e se o formato chega a ser 0 o traballo non vale. Necesitamos obter un mínimo dun 4 no traballo para facer media, e ponderará nun 20% da avaliación.

Temas asignados

SERGIO ÁLVAREZ BARJA

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (informativos).  A música nos videoxogos: aventuras gráficas. 

LUCAS BAÑOS BALADRÓN

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (programas deportivos). A música nos videoxogos: xogos de rol. 

LAURA COUSO BARJA

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (programas de medicina).  A música nos videoxogos: xogos de infiltración. 

ENRIQUE FERNÁNDEZ FERNÁNDEZ

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (sorteos e apostas). A música nos videoxogos: xogos de habilidade. 

JUAN JUSTO RODRÍGUEZ

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (consultorios).  A música nos videoxogos: xogos de deportes que non sexan fútbol. 

ALEJANDRO LIMIA SÁNCHEZ

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (radiofórmulas). A música nos videoxogos: xogos de fútbol. 

PABLO PÉREZ VEGA

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (programas relixiosos).  A música nos videoxogos: xogos de avenuras e acción dos anos 80. 

MÓNICA PUSADA CANADO

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (programas de humor).  A música nos videoxogos: xogos de aventuras e acción dos anos 90. 

ANDRÉS TABOADA RODRÍGUEZ

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (magacines). A música nos videoxogos: xogos de aventuras e acción do 2000 ó 2009. 

YAGO ALONSO DEL VALLE

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (anuncios publicitarios por radio). A música nos videoxogos: xogos de aventuras e acción a partires do 2010. 

ALBA ALVES CARVALHAL

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (tertulias políticas).  A música nos videoxogos: xogos musicais para cantar. 

ISABELLA CABANZÓN CABAL

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: televisión (informativos). A música nos videoxogos: xogos musicais para tocar instrumentos distintos da guitarra. 

DAVID CUERVO PALLÍN

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: televisión (documentais). A música nos videoxogos: xogos musicais para tocar a guitarra. 

CRISTIAN DE SOUSA FERNÁNDEZ

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: televisión (programas de deportes). A música nos videoxogos: xogos de naves espaciais. 

PABLO FERNÁNDEZ FERNÁNDEZ

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: televisión (a predicción meteorolóxica). A música nos videoxogos: xogos baseados en películas. 

BRAIS GARCÍA VAZ

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: televisión (sorteos e apostas). A música nos videoxogos: xogos de pelexa que non sexan o Street fighter. 

JOEL GUERRA GONZÁLEZ

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: televisión (concursos).  A música nos videoxogos: o Street fighter. 

MARÍA EDUARDA MÁXIMO SILVA

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: televisión (tertulias políticas). A música nos videoxogos: xogos de coñecementos. 

PABLO POUSADA BAÑOS

Música e imaxe. A música na publicidade: anuncios para os cativos (nenos). A música no cinema: saga de Torrente.

LUIS VEGA MASCAREÑAS

Música e imaxe.A música na publicidade: anuncios para as cativas (nenas). A música no cinema: películas de Lars Von Trier.

JULIO ALVAR RODRÍGUEZ

Música e imaxe. A música na publicidade: anuncios para homes de entre 30 e 50. A música no cinema: películas históricas.

PATRICIA ÁLVAREZ MEIJIDE

Música e imaxe. A música na publicidade: anuncios para mulleres de entre 30 e 50. A música no cinema: películas policíacas.

IAGO BLANCO ÁLVAREZ

Música e imaxe. A música na publicidade: anuncios para estudantes universitarios. A música no cinema: saga de Harry Potter.

ALEJANDRO GARCÍA FERNÁNDES

Música e imaxe. A música na publicidade: anuncios sexistas. A música no cinema: saga de O señor dos aneis.

JOEL GARCÍA NIEVES

Música e imaxe. A música na publicidade: anuncios racistas. A música no cinema: saga Millenium.

BERNARDO RODRÍGUEZ DANOZ

Música e imaxe. A música na publicidade: anuncios navideños. A música no cinema: películas de acción norteamericanas.

DAVID SANTOS PARADA

Música e imaxe. A música na publicidade: anuncios de “retorno ó cole”. A música no cinema: películas de ciencia ficción futuristas.

AROA SOUSA COLMENERO

Música e imaxe. A música na publicidade: anuncios de verán. A música no cinema: musicais.

11/01/2019 11:13 davidov3 #. Música No hay comentarios. Comentar.


Trabajos para la 2ª evaluación para mis alumnos de LPM 1º BACH

Partes de cada traballo

a) Música e medios de comunicación. Aquí haberá que analizar o papel da música nun medio, atendendo a un tipo de contido. Serán necesarios TRES exemplos diferentes que apoien a tese do alumno.

b) Música e publicidade. Aquí haberá que reflexionar sobre o papel da publicidade na nosa vida, e moi especialmente sobre o papel da música na publicidade, atendendo a un tipo de anuncio (que variará segundo o destinatario, ou o tipo de produto). Son necesarios CINCO exemplos diferentes.

c) Música e videoxogos. Aquí analizaremos o papel da música no tipo de videoxogo asignado, e serán necesarios CATRO exemplos diferentes, ademais de información que encadre o tema.

d) Música e cinema. Aquí veremos o papel da música na gran pantalla, e teremos que buscar información que encadre o tema e un mínimo de CINCO exemplos.

Estrutura do traballo e plantilla de corrección

O traballo terá esta estrutura:

0.- Índice

1.- Introdución (respondendo a tres preguntas: que fago? como? para que?)

2.- Desenvolvemento

2.1.- Música e imaxe: unha reflexión sobre as relacións entre música e imaxe.

2.2.- Teoría: dous apartados de información sobre os dous temas do traballo.

2.3.- Práctica: todos os exemplos ordenados e sistematizados, coa tese que un quere defender.

3.- Conclusións

4.- Bibliografía e enlaces

A plantilla de corrección é esta:

Presentación 1/10

Opinión 1/10

Bibliografía 1/10

Información 1,5/10

Práctica 3,5/10

Formato 2/10

Lembrade que por cada apartado incompleto se lle restará 0,5/10 ó formato, e se o formato chega a ser 0 o traballo non vale. Necesitamos obter un mínimo dun 4 no traballo para facer media, e ponderará nun 20% da avaliación.

Temas asignados

SERGIO ÁLVAREZ BARJA

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (informativos).  A música nos videoxogos: aventuras gráficas. 

LUCAS BAÑOS BALADRÓN

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (programas deportivos). A música nos videoxogos: xogos de rol. 

LAURA COUSO BARJA

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (programas de medicina).  A música nos videoxogos: xogos de infiltración. 

ENRIQUE FERNÁNDEZ FERNÁNDEZ

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (sorteos e apostas). A música nos videoxogos: xogos de habilidade. 

JUAN JUSTO RODRÍGUEZ

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (consultorios).  A música nos videoxogos: xogos de deportes que non sexan fútbol. 

ALEJANDRO LIMIA SÁNCHEZ

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (radiofórmulas). A música nos videoxogos: xogos de fútbol. 

PABLO PÉREZ VEGA

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (programas relixiosos).  A música nos videoxogos: xogos de avenuras e acción dos anos 80. 

MÓNICA PUSADA CANADO

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (programas de humor).  A música nos videoxogos: xogos de aventuras e acción dos anos 90. 

ANDRÉS TABOADA RODRÍGUEZ

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (magacines). A música nos videoxogos: xogos de aventuras e acción do 2000 ó 2009. 

YAGO ALONSO DEL VALLE

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (anuncios publicitarios por radio). A música nos videoxogos: xogos de aventuras e acción a partires do 2010. 

ALBA ALVES CARVALHAL

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: radio (tertulias políticas).  A música nos videoxogos: xogos musicais para cantar. 

ISABELLA CABANZÓN CABAL

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: televisión (informativos). A música nos videoxogos: xogos musicais para tocar instrumentos distintos da guitarra. 

DAVID CUERVO PALLÍN

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: televisión (documentais). A música nos videoxogos: xogos musicais para tocar a guitarra. 

CRISTIAN DE SOUSA FERNÁNDEZ

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: televisión (programas de deportes). A música nos videoxogos: xogos de naves espaciais. 

PABLO FERNÁNDEZ FERNÁNDEZ

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: televisión (a predicción meteorolóxica). A música nos videoxogos: xogos baseados en películas. 

BRAIS GARCÍA VAZ

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: televisión (sorteos e apostas). A música nos videoxogos: xogos de pelexa que non sexan o Street fighter. 

JOEL GUERRA GONZÁLEZ

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: televisión (concursos).  A música nos videoxogos: o Street fighter. 

MARÍA EDUARDA MÁXIMO SILVA

Música e imaxe. A música nos medios de comunicación: televisión (tertulias políticas). A música nos videoxogos: xogos de coñecementos. 

PABLO POUSADA BAÑOS

Música e imaxe. A música na publicidade: anuncios para os cativos (nenos). A música no cinema: saga de Torrente.

LUIS VEGA MASCAREÑAS

Música e imaxe.A música na publicidade: anuncios para as cativas (nenas). A música no cinema: películas de Lars Von Trier.

JULIO ALVAR RODRÍGUEZ

Música e imaxe. A música na publicidade: anuncios para homes de entre 30 e 50. A música no cinema: películas históricas.

PATRICIA ÁLVAREZ MEIJIDE

Música e imaxe. A música na publicidade: anuncios para mulleres de entre 30 e 50. A música no cinema: películas policíacas.

IAGO BLANCO ÁLVAREZ

Música e imaxe. A música na publicidade: anuncios para estudantes universitarios. A música no cinema: saga de Harry Potter.

ALEJANDRO GARCÍA FERNÁNDES

Música e imaxe. A música na publicidade: anuncios sexistas. A música no cinema: saga de O señor dos aneis.

JOEL GARCÍA NIEVES

Música e imaxe. A música na publicidade: anuncios racistas. A música no cinema: saga Millenium.

BERNARDO RODRÍGUEZ DANOZ

Música e imaxe. A música na publicidade: anuncios navideños. A música no cinema: películas de acción norteamericanas.

DAVID SANTOS PARADA

Música e imaxe. A música na publicidade: anuncios de “retorno ó cole”. A música no cinema: películas de ciencia ficción futuristas.

AROA SOUSA COLMENERO

Música e imaxe. A música na publicidade: anuncios de verán. A música no cinema: musicais.

11/01/2019 11:14 davidov3 #. Música No hay comentarios. Comentar.

Modelo de examen para el tema 4 HMD 2º Bachillerato

MODELO DE EXAME DE HISTORIA DA MÚSICA E DA DANZA

2º BACHARELATO – 2ª Avaliación: Tema 4. O Clasicismo

Nome e apelidos: _____________________________________

Curso e grupo: _____________

OPCIÓN Nº 1

1º.- A transición ó Clasicismo nas artes. (1 punto)

2º.- O Clasicismo en España. (1, 5 puntos)

3º.- Haydn: etapas, vida e obra. (1, 5 puntos)

4º.- Beethoven: vida e obra de xuventude. (1, 5 puntos)

5.- Óperas de Mozart. (1, 5 puntos)

6º.- Formas de música instrumental: SINFONÍA, CONCERTO, RONDÓ, CUARTETO DE VENTO. (1 punto)

7º.- Formas de música vocal: ópera seria, tipos de aria. (1 punto)

8º.- Define: TEMPERAMENTO, MODULACIÓN, A FORMA SONATA, BAIXO ALBERTI. (1 punto)

OPCIÓN Nº 2

1º.- Elementos construtivos do Clasicismo. (1 punto)

2º.- A ópera no principio do Clasicismo. (1, 5 puntos)

3º.- Mozart: etapas, vida e obra. (1, 5 puntos)

4º.- Beethoven: vida e obra na segunda etapa. (1, 5 puntos)

5º.- Música instrumental de Haydn. (1, 5 puntos)

6º.- Formas de música instrumental: SERENATA, LIED, TEMA E VARIACIÓNS, SEPTIMINO. (1 punto)

7º.- Formas de música vocal: ópera bufa, tipos de aria. (1 punto)

8º.- Define: ROCOCÓ, EMPFINDSAMER STIL, A FORMA SONATA, BAIXO ALBERTI. (1 punto)

MODELO DE EXAME DE HISTORIA DA MÚSICA E DA DANZA

2º BACHARELATO – 2ª Avaliación: Tema 4. O Clasicismo

Nome e apelidos: _____________________________________

Curso e grupo: _____________

PROBA DE AUDICIÓNS

1º.- Completa este cadro: (7 puntos)

Audición

Título

Autor

Xénero

Nº 1

 

 

 

Nº 2

 

 

 

Nº 3

 

 

 

Nº 4

 

 

 

Nº 5

 

 

 

Nº 6

 

 

 

Nº 7

 

 

 

 

2º.- Di todo o que saibas desta audición: (1,5 puntos)

 

3º.- Comenta esta audición e sitúaa na obra á que pertence: (1, 5 puntos)

16/01/2019 11:47 davidov3 #. Música No hay comentarios. Comentar.

Modelo de examen para mis alumnos de LPM 1º Bachillerato 2ª Evaluación

IES Xesús Taboada Chivite - Departamento de Música - Curso 2017-18

MODELO DE EXAME - LPM 2ª Avaliación

Nome e apelidos: ____________________________________________

Curso e grupo: ______________

1º.- Define as seguintes formas musicais: (1 punto)

RONDÓ, SONATA, MINUETO, RITORNELLO

2º.- Escribe as armaduras das seguintes tonalidades maiores: (1 punto)

FA MAIOR, RE MAIOR, SI BEMOL MAIOR, MI MAIOR

3º.- Escribe as tonalidades menores das seguintes armaduras: (1 punto)

2 sostidos, 2 bemoles, 4 bemoles, 5 sostidos

4º.- Explica os seguintes tipos de textura: (1 punto)

HETEROFONÍA, HOMOFONÍA, MONODÍA ACOMPAÑADA, POLIFONÍA

5º.- Explica todo o que saibas da INTENSIDADE. (1 punto)

6º.- Explica os tipos de  ARIA na ópera. (1 punto)

7º.- Sitúa nun mapa mudo os seguintes instrumentos: (1 punto)

BRAMADERA, SITAR, BANJO, UKELELE, BANDONEÓN, BALALAIKA

8º.- Comenta a seguinte letra, respondendo as preguntas que seguen: (1 punto)

Penélope,
con su bolso de piel marrón
y sus zapatos de tacón
y su vestido de domingo.
Penélope
se sienta en un banco en el andén
y espera que llegue el primer tren
meneando el abanico.

Dicen en el pueblo
que un caminante paró
su reloj
una tarde de primavera.
"Adiós amor mío
no me llores, volveré
antes que
de los sauces caigan las hojas.
Piensa en mí
volveré a por ti..."

Pobre infeliz
se paró tu reloj infantil
una tarde plomiza de abril
cuando se fue tu amante.
Se marchitó
en tu huerto hasta la última flor.
No hay un sauce en la calle Mayor
para Penélope.

Penélope,
tristes a fuerza de esperar,
sus ojos, parecen brillar
si un tren silba a lo lejos.
Penélope
uno tras otro los ve pasar,
mira sus caras, les oye hablar,
para ella son muñecos.

Dicen en el pueblo
que el caminante volvió.
La encontró
en su banco de pino verde.
La llamó: "Penélope
mi amante fiel, mi paz,
deja ya
de tejer sueños en tu mente,
mírame,
soy tu amor, regresé".

Le sonrió
con los ojos llenitos de ayer,

no era así su cara ni su piel.
"Tú no eres quien yo espero".
Y se quedó
con el bolso de piel marrón
y sus zapatitos de tacón
sentada en la estación.

a) Explica o fragmento en negriña. (0, 5 puntos)

b) Caracteriza á protagonista da letra. (0, 5 puntos)

9º.- Identifica as seguintes audicións: (2 puntos)

Audición

Título

Grupo

Audición

Título

Grupo

Nº 1

 

 

Nº 6

 

 

Nº 2

 

 

Nº 7

 

 

Nº 3

 

 

Nº 8

 

 

Nº 4

 

 

Nº 9

 

 

Nº 5

 

 

Nº 10

 

 

16/01/2019 11:49 davidov3 #. Música No hay comentarios. Comentar.

Modelo de examen para "Música 3º ESO" 2ª Evaluación

MODELO DE EXAME DE MÚSICA 3º ESO - 2ª AVALIACIÓN

 

Nombre y apellidos: ______________________________

 

1º BLOQUE: TEORÍA (60%)

 

1º.- Unidade 4: “O Clasicismo”. Escolle TRES destas preguntas: (3 ptos)

 

a)      Os estilos preclásicos: características.

b)      O estilo clásico na música: características.

c)      A reforma da ópera seria.

d)      A ópera seria e a ópera bufa. Mozart e Glück.

e)      A forma sonata e a música instrumental: sinfonías, cuartetos, sonatas…

 

3º.- Unidade 5: “O Romanticismo”. Escolle DÚAS destas preguntas: (2 ptos)

 

a)      Características principais do Romanticismo como movemento cultural.

b)      A música sinfónica no Romanticismo.

c)      A música vocal profana no Romanticismo: os lieder.

d)      A música vocal profana no Romanticismo: as óperas.

 

4º.- Definicións: une os seguintes termos musicais coa época na que aparecen, e defíneos despois (1 pto)

 

FORMA SONATA

POEMA SINFÓNICO                                                      CLASICISMO

RONDÓ

BAIXO ALBERTI                                                            ROMANTICISMO

MÚSICA PROGRAMÁTICA

IDEA FIXA                                 

                                 

2º BLOQUE: PRÁCTICA (40%)

5º.- Audicións: identifica as seguintes audicións, indicando Título, autor, época e xénero. (3 puntos)

 

6º.- Di todo o que saibas desta audición. (1 punto)

16/01/2019 11:55 davidov3 #. Música No hay comentarios. Comentar.

Modelo de examen para "Música 4º ESO" 2ª Evaluación

MODELO DE EXAMEN DE “MÚSICA 4º ESO” 2ª EVALUACIÓN

Nombre y apellidos: ___________________________________________

Curso y grupo: ______________

A) TEORÍA (5 /10 puntos)

1º.- Escoge UNA de estas preguntas: (0,5 puntos)

a) Principales procedimientos compositivos. Nombra los cuatro que vimos en clase y pon un ejemplo de cada.

b) Compara la música popular urbana y la música popular tradicional.

2º.- Explica los orígenes de la música popular urbana en EEUU y los diferentes estilos y géneros musicales hasta la aparición del jazz. (1 punto)

3º.- Explica y pon ejemplos de las distintas tendencias dentro de la música popular urbana en los años 60 en Reino Unido. (1 punto)

4º.- Completa el siguiente cuadro: (1,5 puntos)

Características

Lugar

Estilo

Grupo

 

 

 

The Who

 

Reino Unido

Beat

 

 

EEUU

 

Bob Dylan

Experimentación

 

Rock progresivo

 

 

 

 

Rolling stones

 

 

Soul

 

 

5º.- La música en los  videojuegos: tipos, funciones, historia. Pon ejemplos. (1 punto) 

B) PRÁCTICA (5 /10 puntos)

6º.- Audición: (2,5 puntos)

a) Identifica los instrumentos de la orquesta que intervienen en estas dos audiciones y clasifícalos.

b) Identifica esta variación de la Guía para jóvenes de orquesta de Benjamin Britten, indicando para qué instrumento(s) está compuesta y clasifícalo(s).

c) Analiza estructural y tímbricamente la siguiente audición.

d) Dictado melódico: representa gráficamente la línea melódica de las siguientes dos audiciones.

7º.- Análisis de letras: lee esta letra y responde a DOS de las siguientes preguntas: (0, 5 puntos)

Llevaba el mismo vestido
y por si él volviera no se fuera a equivocar.
Los cangrejos le mordían
su ropaje, su tristeza y su ilusión.
Y el tiempo se escurrió
y sus ojos se le llenaron de amaneceres
y del mar se enamoró
su cuerpo se enraizó
en el muelle.

a) ¿Con qué famoso personaje de la Odisea se parece? Explica tu respuesta.

b) Explica una figura retórica que tenga relevancia en este fragmento.

c) Explica la figura retórica del fragmento en negrita. 

9º.- Lenguaje musical: (2 puntos)

a) Identifica las tonalidades mayores y menores correspondientes a las siguientes armaduras: 3 sostenidos, 4 bemoles.

b) Escribe la armadura de las siguientes tonalidades: la bemol mayor, fa sostenido menor.

c) Escribe en un pentagrama los siguientes intervalos melódicos descendentes: la bemol-re, si-fa, do-mi bemol, si bemol-fa sostenido.

d) Construye los siguientes intervalos, escribiendo la segunda nota a partir de MI (1ª línea): melódicos (5ª justa ascendente, 4ª aumentada ascendente), armónicos (6ª menor ascendente, 7ª mayor ascendente).

16/01/2019 11:56 davidov3 #. Música No hay comentarios. Comentar.

TRABAJOS PARA EL TEMA 5 "EL ROMANTICISMO" PARA MIS ALUMNOS DE HMD 2º BACH

Gonzalo Carrajo Mariño. Transición do Clasicismo ó Romanticismo: Beethoven.

Jorge Cerviño Alonso. Orixes do Romanticismo como movemento cultural: o Sturm und Drang.

Miguel Graciano Lorenzo Peral. Características do Romanticismo musical.

Luis Martínez Rodríguez. A música instrumental no Romanticismo: principais xéneros e compositores.

Nerea Pérez Domínguez. A orquestra romántica: cambios con respecto á orquestra clásica.

Marta Rúa Ramos. A música instrumental no Romanticismo: a sinfonía. Schubert.

Estefanía Fernández Rodríguez. A música instrumental no Romanticismo: a sinfonía. Mendelssohn.

Jonathan Fernández Sánchez. A música instrumental no Romanticismo: a sinfonía. Schumann.

Rubén Gómez Blanco. A música instrumental no Romanticismo: a sinfonía. Berlioz.

Aránzazu Merodio Franco. A música instrumental no Romanticismo: o concerto solista.

Leandro Pérez Espinal. A música instrumental no Romanticismo: a obertura.

Fernando Rodríguez Jiménez. A música instrumental no Romanticismo: o poema sinfónico.

Alfonso Ruggiero García. A música instrumental no Romanticismo: as pequenas formas.

Alejandro Suárez Hervella. A música vogal romántica: o lied.

Pablo Vega Dos Santos. A música vogal romántica: a ópera francesa.

Lucía Álvarez García. A música vogal romántica: a ópera alemá. Weber e Wagner (na etapa de mocidade).

Marta Barja Barja. A música vogal romántica: a ópera alemá. Wagner (etapas 2ª e 3ª).

Marta Caneiro Losada. A música vogal romántica: a ópera italiana. O belcantismo.

Iria Diz Blanco. A música vogal romántica: a ópera italiana. O verismo.

Nadia Gago Pérez. A música vogal romántica: a ópera italiana. Verdi.

Pablo García Ginzo. O nacionalismo musical: Rusia. Principais compositores, obras e características.

Francisco González Diz. O nacionalismo musical: Bohemia. Principais compositores, obras e características.

Joel Justo Losada. O nacionalismo musical: os países nórdicos. Principais compositores, obras e características.

Alejandra María Lorenzo Esteban. A música vogal en España: a zarzuela. Principais compositores, obras e características.

Álex Ribeiro Romera. A zarzuela grande en España. Principais compositores, obras e características.

Aida Rodríguez Alonso. O xénero chico en España. Principais compositores, obras e características.

Nuria Salgado Méndez. A música galega no século XIX. Principais compositores, obras e características.

Carlos Villarino Pérez. A música instrumental no Romanticismo: a mazurca e a polonesa.

24/01/2019 09:59 davidov3 #. Música No hay comentarios. Comentar.

Crítica de mi primer libro, en la Revista Codalario

Con estas palabras se refiere Roberto Relova, crítico musical y profesor del Conservatorio superior de música de Vigo, a mi primer libro, en la revista musical Codalario, en el apartado "Lo mejor de 2018": 


"§ Libro: El mito de don Juan en la ópera Don Giovanni de Mozart. David Rodríguez Rivada. Editorial Academia del Hispanismo. Extraordinaria aportación a las investigaciones musicológicas acerca del mito de Don Juan y la construcción mozartiana. Resultado de su tesis doctoral el profesor y doctor David Rodríguez Rivada realiza una extensa y rigurosa propuesta desde la visión de la literatura comparada (literatura y música). Incide en los mecanismos musicales y literarios que se articulan en la vertebración del mito de don Juan en la ópera Don Giovanni, de Mozart/Da Ponte."


Si quieres comprar un ejemplar, aquí tienes la página web de la Editorial Academia del Hispanismo.

24/01/2019 10:14 davidov3 #. sin tema No hay comentarios. Comentar.


Blog creado con Blogia. Esta web utiliza cookies para adaptarse a tus preferencias y analítica web.
Blogia apoya a la Fundación Josep Carreras.

Contrato Coloriuris